Egy hatékony keresőmarketing ügynökség kiemelkedő szolgáltatásokat kell biztosítson az ügyfelei részére. Ahhoz, hogy a megrendelő mindig elégedett legyen a kapott eredménnyel, mindenekelőtt pontos tájékoztatásra van szüksége. Ez a helyzet, abban az esetben is, amikor szóba kerül a linképítés fogalma.
Sok tévhit szerint kevésbé hatékony módszer, míg mások szerint teljesen felesleges. De akkor miért létezik, hogyha nincs semmi értelme? Hatékony és eredményes linképítésről csak akkor beszélhetünk, hogyha minőségi linkek állnak a rendelkezésünkre. Ezeket a Google folyamatosan figyeli, és az algoritmus a tartalmuk alapján értékeli azokat.
Ezért kiemelten fontos a változatosság az oldalak és szövegek tartalmával kapcsolatban. Aki úgy gondolja, hogy a linképítésnek nincs semmi haszna, az valószínűleg azért van, mert még nem volt lehetősége nyomon követni egy szakszerűen megtervezett folyamatot. A linképítés során többféle terjedelmű szövegre van szükség, többféle verzióban. Ezeket a Google szempontjából erős oldalakon kell elhelyezni a megrendelő honlapjával megegyező nyelven.
Ezt a néhány szabályt betartva, kifejezetten eredményes linképítést lehet elérni. A lényeg, hogy minél természetesebbnek hasson, hiszen a Google folyamatosan figyeli az oldalakon bekövetkezett változásokat. A linképítés nem fog nagyszámú látogatottságot biztosítani az adott weboldalnak, azonban segít a keresőkben jobb helyezéseket elérni. Ez viszont már egy olyan előrelépést jelent, ami előbb-utóbb több kattintást fog generálni.
A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk
A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.